Odpowiadając na potrzeby młodych odbiorców, wyzwaniem było stworzenie kampanii skoncentrowanej na ekologii, która zagwarantuje wyróżnienie się na tle konkurencji oraz autentyczne dotarcie do grupy docelowej.
Converse
Strategia komunikacji
Produkcja contentu
Social media management
Zakup mediów
Aktywacje
Odpowiadając na potrzeby młodych odbiorców, wyzwaniem było stworzenie kampanii skoncentrowanej na ekologii, która zagwarantuje wyróżnienie się na tle konkurencji oraz autentyczne dotarcie do grupy docelowej.
Odpowiedzią była idea City Forests, czyli symbolicznego posadzenia drzew tam, gdzie nie miałyby szansy wyrosnąć. W kampanii stworzono murale za pomocą redukujących smog farb fotokatalitycznych. Każda z kreacji poruszała istotny problem społeczny wskazany przez młodych ludzi. Dodaliśmy do strategii aspekt przenoszący kampanię w świat cyfrowy, czyli efekty Augmented Reality. Malowidła i ich tematyka stanowiły punkt wyjścia do tworzenia komunikacji w digitalu, mającej na celu dotarcie i angażowanie szerokiego grona odbiorców w całej Polsce.