Rebranding największej bileterii internetowej w Polsce. Wykreowanie nowego dynamicznego i pełnego ekspresji wizerunku z zachowaniem czytelności komunikatu i widoczności na gęstym już rynku bileterii w Polsce.
eBIlet
Branding
Web development przy współpracy z zespołem eBilet
Social Media przy współpracy z zespołem eBilet
Rebranding największej bileterii internetowej w Polsce. Wykreowanie nowego dynamicznego i pełnego ekspresji wizerunku z zachowaniem czytelności komunikatu i widoczności na gęstym już rynku bileterii w Polsce.
W celu uzyskania nowej rozpoznawalności na rynku, postawiliśmy na mocne i charakterystyczne kolory, dynamiczną i mocną typografię oraz ekspresję wyrazu materiałów graficznych. Przy współpracy z zespołem eBilet został również stworzony zupełnie nowy serwis ebilet.pl, który za cel postawił sobie uproszczoną ścieżkę zakupową oraz łatwy przegląd aktualnych wydarzeń w twojej okolicy.
Do brandingu został stworzony również sygnet w postaci uproszczonej litery "B" będącej responsywną i otwartą formą do wykorzystania w bieżącej komunikacji.