Stworzenie identyfikacji wizualnej dla firmy zajmującej się dystrybucją innowacyjnych nawozów i środków ochrony roślin. Kluczowym wymaganiem był nowoczesny wygląd, zgodność z trendami, a zarazem efektywne dotarcie do rolników przyzwyczajonych do określonej estetyki powszechnej w branży agro.
Stworzenie identyfikacji wizualnej dla firmy zajmującej się dystrybucją innowacyjnych nawozów i środków ochrony roślin. Kluczowym wymaganiem był nowoczesny wygląd, zgodność z trendami, a zarazem efektywne dotarcie do rolników przyzwyczajonych do określonej estetyki powszechnej w branży agro.
Pomimo wymogu nowoczesności, inspiracji szukaliśmy w przeszłości. Wpływy retro logotypów firm i instytucji rolniczych widoczne są w zielono-czarnym sygnecie nawiązującym do pól uprawnych. Zastosowane w nim kształty sprawiają, że nabrał on świeżego i aktualnego wyrazu. Typografia nadaje znakowi przede wszystkim profesjonalizmu, jednak nie sprawia ciężkiego wrażenia, dzięki czemu logotyp jest łatwo przyswajalny oraz zapamiętywalny zarówno na etykietach produktów, jak i stoisku na targach branżowych.
Strona www zawiera rozbudowane filtrowanie produktów marki wg zastosowania i składu. Użytkownik może znaleźć odpowiadający mu produkt, do specjalistycznego zastosowania.