Weterani OOH i eventów przyszli do nas z prostym zadaniem: Po latach wyrazistego stylu i istotnej rozpoznawalności na rynku zmieniamy ofertę, profil działania oraz pomysł na całą firmę. Stwórzcie nam do tego branding. Ważnym aspektem było przedstawienie person, które będą symbolizowały poszczególnych odbiorców reklam outdoorowych.
Weterani OOH i eventów przyszli do nas z prostym zadaniem: Po latach wyrazistego stylu i istotnej rozpoznawalności na rynku zmieniamy ofertę, profil działania oraz pomysł na całą firmę. Stwórzcie nam do tego branding. Ważnym aspektem było przedstawienie person, które będą symbolizowały poszczególnych odbiorców reklam outdoorowych.
Intensywna współpraca z klientem, godziny poznawania jego potrzeb oraz nowej filozofii biznesu sprawiły, że proces twórczy przebiegł wyjątkowo sprawnie. Postawiliśmy na nowoczesny, responsywny branding połączony z odręcznymi ilustracjami, przedstawiającymi ludzki wymiar odbiorców reklam OOH.
W trakcie wdrażania się w markę klienta usłyszeliśmy tyle zwariowanych historii, przez które uznaliśmy, że w sumie jesteśmy całkiem nudną firmą.
Ilustracje: Adam Banaszek @banasz