Meissen Keramik

Kampania wprowadzająca na rynek

Wyzwanie

Wprowadzenie na polski rynek nowej marki armatury łazienkowej z portfolio produktowym skierowanym do wymagających odbiorców to zadanie specjalne z gatunku tych, w których czujemy się najlepiej.

Klient

Meissen Keramik

Zakres

Strategia marki

Strategia komunikacji

Identyfikacja wizualna

Produkcja contentu

Social media management

Zakup mediów

Wyzwanie

Wprowadzenie na polski rynek nowej marki armatury łazienkowej z portfolio produktowym skierowanym do wymagających odbiorców to zadanie specjalne z gatunku tych, w których czujemy się najlepiej.

Rozwiązanie

Nasze działania oparliśmy na komunikacji w digitalu z wykorzystaniem wysoce estetycznych materiałów wizualnych. Główny nacisk położyliśmy na inspirację odbiorców oraz edukację na temat produktów poprzez zróżnicowany content dystrybuowany w mediach społecznościowych, content hubie oraz za pomocą szerokiej kampanii mediowej.

więcej
mniej
No items found.
Kategoria produktowa toalet myjących wymagała dodania do niej aspektów premium.
No items found.

Poprzez zastosowanie silnych inspiracji niemieckimi tradycjami w dziedzinie designu, w szczególności Bauhaus, podkreśliliśmy pochodzenie marki oraz wartości, na których została zbudowana.

No items found.
wszystkie projekty

Powiązane projekty