Wprowadzenie na polski rynek nowej marki armatury łazienkowej z portfolio produktowym skierowanym do wymagających odbiorców to zadanie specjalne z gatunku tych, w których czujemy się najlepiej.
Meissen Keramik
Strategia marki
Strategia komunikacji
Identyfikacja wizualna
Produkcja contentu
Social media management
Zakup mediów
Wprowadzenie na polski rynek nowej marki armatury łazienkowej z portfolio produktowym skierowanym do wymagających odbiorców to zadanie specjalne z gatunku tych, w których czujemy się najlepiej.
Nasze działania oparliśmy na komunikacji w digitalu z wykorzystaniem wysoce estetycznych materiałów wizualnych. Główny nacisk położyliśmy na inspirację odbiorców oraz edukację na temat produktów poprzez zróżnicowany content dystrybuowany w mediach społecznościowych, content hubie oraz za pomocą szerokiej kampanii mediowej.
Poprzez zastosowanie silnych inspiracji niemieckimi tradycjami w dziedzinie designu, w szczególności Bauhaus, podkreśliliśmy pochodzenie marki oraz wartości, na których została zbudowana.