Converse

Proud to Be Zine Issue 2

Wyzwanie

Tematyczne przygotowanie treści, koordynacja redakcji oraz zaprojektowanie nowej edycji magazynu Converse z okazji PRIDE'a.

Klient

Converse

Zakres

Big Idea

Koordynacja

Redakcja

Projekt

Druk

Wyzwanie

Tematyczne przygotowanie treści, koordynacja redakcji oraz zaprojektowanie nowej edycji magazynu Converse z okazji PRIDE'a.

Rozwiązanie

Edycja Zina na rok 2024 była w swoim założeniu inspirowana estetyką klubowych lat '80 i undegroundowych Berlińskich publikacji. Po warsztacie z osobami autorskimi została wypracowana wizja intymnych historii i tekstów mówiących o dążeniu do dumy z bycia w społeczności LGBTQiA+. W projekcie uczestniczyło grono osób fotografujących i ilustrujących i całość stworzyła ważny głoś dla społeczności LGBTQiA+ w Polsce. Projekt powstał dla marki Converse Polska.

więcej
mniej
No items found.
Do całej kampanii została również stworzona seria filmów wywiadów z osobami zaangażowanymi w powstanie magazynu.
No items found.

W tworzenie treści magazynu zostali zaangażowani członkowie społeczności Converse ALL STARS, globalnego programu zrzeszającego młodych kreatywnych twórców.

No items found.
wszystkie projekty

Powiązane projekty