Teatr Ochoty

Nowa twarz Warszawskiego Teatru

Wyzwanie

Wypracowanie nowej komunikacji Warszawskiego Teatru Ochoty zachowując istniejący od lat logotyp. Nowy wizerunek powinien wyróżniać się na tle innych teatrów w Warszawie oraz przedstawiać młodą energię i nieszablonowy repertuar, co jest elementem wyróżniającym Teatr Ochoty na tle innych instytucji kultury w stolicy.

Klient

Teatr Ochoty

Zakres

Komunikacja

Identyfikacja wizualna

Print

Wyzwanie

Wypracowanie nowej komunikacji Warszawskiego Teatru Ochoty zachowując istniejący od lat logotyp. Nowy wizerunek powinien wyróżniać się na tle innych teatrów w Warszawie oraz przedstawiać młodą energię i nieszablonowy repertuar, co jest elementem wyróżniającym Teatr Ochoty na tle innych instytucji kultury w stolicy.

Rozwiązanie

Nowa identyfikacja Teatru i komunikacja repertuaru została oparta o geometryczne kształty obecne w logotypie. Przez zabawę skalą i rotacją przy każdym nowym materiale są generowane kształty identyfikujące dany spektakl i sezon. Dodatkowo postanowiliśmy użyć mocnych kontrastowych kolorów oraz nowoczesnej typografii.

więcej
mniej
No items found.
Identyfikacja została również rozszerzona o elementy ruchome i wytyczne do publikacji w social mediach.
No items found.
No items found.
wszystkie projekty

Powiązane projekty