Czy można źle czesać włosy? Oczywiście! I jest to bardziej powszechny problem niż z pozoru się wydaje. Dlatego naszym zadaniem było przeprowadzenie działań, które edukować będą młodych odbiorców Tangle Teezer na temat prawidłowego korzystania z produktów marki w trosce o własne włosy.
W.KRUK
Strategia komunikacji
Idea kreatywna
Produkcja contentu
Social media management
Zakup mediów
Czy można źle czesać włosy? Oczywiście! I jest to bardziej powszechny problem niż z pozoru się wydaje. Dlatego naszym zadaniem było przeprowadzenie działań, które edukować będą młodych odbiorców Tangle Teezer na temat prawidłowego korzystania z produktów marki w trosce o własne włosy.
Podstawą działań był content hub w formie landing page’a zawierającego krótkie, skondensowane treści edukacyjne wraz z interkaktywnymi funkcjonalnościami w formie quizów oraz konfiguratorów. Biorąc pod uwagę preferencje grupy docelowej, przygotowaliśmy LP ze szczególnym uwzględnieniem użytowników korzystających z urządzeń mobilnych.
Kampania mediowa skupiała się nie tylko na przekierowaniu odbiorców na LP, ale również na wygenerowaniu powtarzalnego dotarcia utrwalającego jej przekaz. Jej efektem było znaczne wysycenie grupy docelowej zróżnicowanymi komunikatami edukacyjnymi.